dzieci, rodziców jak i pracowników.
Wszyscy uczestniczymy w budowaniu naszego wizerunku.
Tworzymy więź między sobą poprzez różnego rodzaju działania,
wykorzystując wszystkie pomysły i własną inicjatywę twórczą.
Wdrażając różne projekty i przedsięwzięcia angażujemy się w realizację
zadań i celów.
Wszystkie podejmowane działania przyczyniają się do promowania
placówki w środowisku bliższym i dalszym, do tworzenia atmosfery
przyjaźni i partnerstwa.
Działania te podkreślają klimat naszego Przedszkola , jako miejsca
o niepowtarzalnym, indywidualnym charakterze.
Istotnym uwarunkowaniem działalności Przedszkola jako instytucji
wychowawczej i wspomagającej rodziców jest znajomość i akceptowanie
przez naszych nauczycieli – teorii rozwoju dziecka.
Udzielana jest więc pomoc i opieka dydaktyczno-wychowawcza.
Dziecko więc stopniowo poznaje siebie, innych, swoje umiejętności,
zdolności, upodobania, rozwija zainteresowania, utożsamia się ze
środowiskiem w którym żyje a przy pomocy nauczyciela dąży do
samorealizacji i dalszego poznawania świata.
Przedszkole nasze stanowi pewnego rodzaju autonomię postępowania
zgodną z wytyczonym przez pracowników kierunkiem rozwoju.
Posiada bogatą wartość nie tylko dydaktyczną i wychowawczą ale
i duchową - mamy Patronkę, której literackie wpływy i myśli ciągle
żywe rzutują w pewnym stopniu na nasze poczynania względem dzieci,
rodziców i zaprzyjaźnionych z placówką osób.
My wychowankowie
w naszym przedszkolu wzorujemy się
na postawach pozytywnych bohaterów
z utworów poetki i naszej Patronki.