Rada Sołecka po raz kolejny zorganizowała uroczystość z okazji Dnia Seniora przy współudziale chóru Radość, kapeli Furmany, Ludowego Zespołu Pieśni i Tańca, Szkoły Podstwawowej i Przedszkola. Na zaproszonych gości czekała nie tylko kawa i pyszne ciasto ale i występy artystyczne. Prawdziwy aplauz wzbudziła prezentacja, którą przygotowaliśmy pt. "Młodość pani Krysi i pana Janka" W rolę pani Krysi wcieliła się nauczycielka przedszkola a w pana Janka byly absolwent a obecnie rodzic. Była to jakby sentymentalna podróż przez życie z akcentem humorystycznym .Całości towarzyszyły utwory i motywy muzyczne takie jak : Mały biały domek, Złoty pierścionek, Umówiłem się z Nią na dziewiątą i Pierwszy siwy włos. Zaproszeni goście mieli okazję zanucić sobie te wspaniałe piosenki i powspominać swoje młode lata.Te liryczne utwory sprawiły gościom miłą niespodziankę, przyniosły radość i zadowolenie a nam poczucie satysfakcji. Bo to Oni - seniorzy dają przykład, jak żyć, jak przeżywać każdy dzień w sposób godny i przyjazny dla innych. |
Czytaj więcej:
|
20 grudnia 2013 roku - galeria
Historia narodzenia Jezusa w Betlejem w wykonaniu dzieci.
|
Czytaj więcej:
|
Poranne ćwiczenia grupy Żagiewki |
|
|
|
6 grudnia 2013 - galeria
Drogi święty Mikołaju
Przybądź do nas, bo już czas.
Wszystkie dzieci Cię kochają
i serduszka biją nam.
Tu w przedszkolu wielu dzieciom
serca biją niby młot.

|
Czytaj więcej:
|
Zajęcia z matematyki w szkole |
|
|
W ramach realizacji jednego z celów planu rocznego „Z matematyką na wesoło" nasze najstarsze przedszkolaki z grupy „Podziomki', „Żagiewki" odwiedziły w dniu 25.11. 2013 r.Szkołę Podstawową w Gorzycach Wielkich . Dzieci były bardzo zainteresowane wycieczką chociażby z tego względu, że niektóre z nich idą po wakacjach do szkoły. Pod czas tej wizyty dzieci wzięły udział w zajęciach klas pierwszych z zakresu pojęć matematycznych. Grupa „Podziomek" uczestniczyła w zajęciu w klasie pierwszej prowadzonej przez p. Perz, a grupa „Żagiewki" w klasie prowadzonej przez p. Kulińską. Przedszkolaki miały możliwość zapoznania się z salą lekcyjną oraz uczestniczenia w lekcji na temat wprowadzenia liczby siedem i poznania jej obrazu graficznego.
|
Czytaj więcej:
|
|
|
|
|